Dolar 35,1981
Euro 36,7471
Altın 2.968,65
BİST 9.724,50
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 13°C
Az Bulutlu
İstanbul
13°C
Az Bulutlu
Pts 12°C
Sal 12°C
Çar 12°C
Per 11°C

Ghost of Yotei, Daha Az Tekrara Düşen Bir Açık Dünya Sunacakmış

Güzel bir adım atmışlar

Ghost of Yotei, Daha Az Tekrara Düşen Bir Açık Dünya Sunacakmış
3 Ekim 2024 19:43
88

Son State of Play pek de beklentileri karşılayamadı dersek yanlış olmaz herhalde. Ama en azından programın sonunda Ghost of Yotei duyurusu geldi. Sizler de benim gibi Ghost of Tsushima’yı çok sevenlerdenseniz, bu duyuru sizlerin de yüzünüzü güldürmüştür muhtemelen.

Sucker Punch’ın, en çok satan oyunları Ghost of Tsushima’nın devam oyununu geliştirmemesi düşünülemezdi, değil mi? Haliyle bu, bir süredir beklemekte olduğumuz bir duyuruydu. Duyurudan sonra da sabırsızlıkla oyunu beklemeye başladık doğal olarak.

Tabii bir yandan da bu sefer nasıl bir oyunla karşımıza çıkacaklarını merak ediyoruz. Duyuruyla birlikte bazı bilgiler paylaşıldı tabii. Oyunun kahramanı, geçeceği zaman dilimi ve coğrafya gibi konularda bazı bilgiler verildi.

Oyunun kreatif direktörü Jason Connell’in New York Times ile gerçekleştirdiği röportajda bu bilgilerin yanına yenileri de eklendi. Bunlardan dikkat çeken bir tanesi oyunun açık dünyasının daha az tekrara düşen bir yapıda olacağına ilişkin bilgi oldu.

Connell, “Açık dünya oyunu yapmanın zorluklarından birisi, aynı şeyi tekrar tekrar yapmanın getirdiği doğal bir sonuç olan oyunculara yaşattığı tekrara düşme hissidir. Bu konuda bir denge tutturmak ve benzersiz deneyimler sunmak istedik” diyor.

Connell’in de dediği gibi açık dünya oyunların geneli için geçerli bir sorun bu aslında. Ghost of Tsushima’nın da bu yönden eleştiriler alması doğal. Fakat geliştirici ekip bu zinciri kırmaya karar vermiş. Eğer söyledikleri gibi olursa, ileriye doğru atılmış önemli bir adım olacaktır bu.

Oyuna dair paylaşılan bilgilerden bir diğeri de kahramanımız Atsu’nun hikayesiyle ilgili. Bu hikayenin bir “ezilenin intikam hikayesi” olacağı söyleniyor. Ayrıca, oyuncular bu hikâye üzerinde daha fazla kontrole sahip olacaklarmış. Bu da oyunun bazı noktalarında bazı kararlar alınacağı şeklinde yorumlanabilir.

Ghost of Yotei, önümüzdeki yıl oyun severlerle buluşacak. Kendisini dört gözle bekliyoruz, çok yakından takipteyiz.

ETİKETLER: , , ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.