Dolar 33,9762
Euro 37,6709
Altın 2.725,36
BİST 9.771,16
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 25°C
Hafif Yağmurlu
İstanbul
25°C
Hafif Yağmurlu
Paz 27°C
Pts 28°C
Sal 29°C
Çar 28°C

FromSoftware bile Elden Ring’in DLC’sinin zor olduğunu kabul etti

Elden Ring’in ek içerikleri, oyunculara beklenenden daha fazla zorluk yaşattı. FromSoftware, DLC’nin zorluk seviyesinin yüksek olduğunu itiraf etti ve gelecekteki güncellemelerde bu durumu dengelemeyi planlıyor.

FromSoftware bile Elden Ring’in DLC’sinin zor olduğunu kabul etti
30 Haziran 2024 19:52
40

Elden Ring’in yeni DLC’si Shadow of the Erdtree, oyuna büyük bir genişleme getiriyor ve birçok oyuncuyu 2022’nin parlak günlerine geri döndürüyor. Bu yeni içerik, iki kişinin kostüm içinde dans eden bir aslan boss karakteri içeriyor. Her şey oldukça iyi ve cilalı görünüyor. Ancak, FromSoftware tarzına uygun olarak bu yeni içerik oldukça zor. O kadar ki, geliştirici kısa süre önce bu zorluğu bir nebze hafifletmek için bir yama yayınladı.

Yapılan değişiklikler, DLC’nin yeni Shadow Realm Blessings mekaniği etrafında odaklanıyor. Bu mekanik, sadece DLC içeriğinde geçerli olmak üzere saldırı ve hasar önlemeyi artırıyor. Daha önce Scadutree Fragments, oyuncu karakter istatistiklerini yaklaşık yüzde beş oranında artırırken, Revered Spirit Ashes da aynı şeyi yardımcı karakterler için yapıyordu.

Geliştirici, genişlemenin başlangıç kısmını biraz daha kolay hale getirmek için bu istatistik artışlarını artırdı. Bu, DLC’nin ilk saatlerinde zorluk yaşayanlar için bir ödül gibi. Ancak, zaten zorlanarak ilk bölümleri geçtiyseniz, bu yamadan pek bir değişiklik hissetmeyeceksiniz. Bu güncelleme, esasen yeni oyuncular için. PC kullanıcıları için de bir kaydetme verilerini belirli bir şekilde yüklediğinizde otomatik olarak ışın izleme özelliğini etkinleştiren bir hatayı düzelten bir yama içeriyor.

Bu yama, zorluk nedeniyle oyuncuların DLC’yi Steam’de kötü değerlendirmelerle bombalamasının ardından geldi. En azından bu seferki değerlendirme bombardımanı kültürel savaşlarla ilgili değil.

Burada, video oyunlarının zorluğu konusunda daha büyük bir soru var. Bazı oyunlar gerçekten çok mu zor yoksa modern oyuncular sadece rehberliğe mi alıştı? Herkes için bir cevabım yok, ama kendim için bir cevabım var.

Yoğun bir insanım ve bir oyunun aynı bölümünü tekrar tekrar oynamak için zamanım yok. Bu, ilgimi kaybetmemin ve başka bir şeye yönelmemin kesin yolu. Böyle yamaları takdir eden biriyim. Ancak, başkalarının zorluklarını da almak istemem. Hepimiz hobilerimizden farklı şeyler alıyoruz. Benim için mükemmel çözüm, iyi işlenmiş bir zorluk ayarı olurdu. Ancak, geliştiriciler zaten çok yoğunlar ve bu, üzerinde düşünmeleri gereken bir şey daha olurdu. Keşke dünya siyah beyaz olsaydı! Neyse, ben gidip büyücü karakterimi geliştireceğim.

ETİKETLER: , , , ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.