Dolar 13,8164
Euro 15,6712
Altın 789,77
BİST 2.038
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 13°C
Çok Bulutlu
İstanbul
13°C
Çok Bulutlu
Cum 18°C
Cts 17°C
Paz 15°C
Pts 13°C

Unreal Engine 4 İçin AMD FSR Eklentisi Yayınlandı

AMD, Unreal Engine 4 için herhangi bir oyun geliştiricisinin oyunlarına AMD’nin FidelityFX Super Resolution teknolojisini eklemesine olanak …

Unreal Engine 4 İçin AMD FSR Eklentisi Yayınlandı
A+
A-
25.11.2021
7
ABONE OL

AMD, Unreal Engine 4 için herhangi bir oyun geliştiricisinin oyunlarına AMD’nin FidelityFX Super Resolution teknolojisini eklemesine olanak tanıyan yeni bir eklenti yayınladı. FSR eklentisi indirilebilir durumda ve 4.27.1 ile üzeri sürümler için tasarlandı.

AMD’nin ölçeklendirme teknolojisi, görüntü detayından fazla ödün vermeden kare hızlarını artırmak amacıyla geliştirildi. Kırmızı ekip, görüntü kalitesini korumak için uzamsal bir yükseltme algoritmasını kullanıyor. Bu teknik NVIDIA DLSS’den tamamen farklı çalışıyor ve yeni Image Scaling özelliğiyle daha benzer.

Öte yandan AMD, dört FSR çözünürlük kategorisi için değerlerin aşağıdaki şekilde ayarlanmasını öneriyor:

  • Ultra Kalite: r.ScreenPercentage 77
  • Ultra: r.ScreenPercentage 67
  • Dengeli: r.ScreenPercentage 59
  • Performans: r.ScreenPercentage 50

Oyun geliştiricileri ayrıca daha yüksek performans veya daha yüksek kalite gerekiyorsa her kategorinin değerlerini istediği gibi ayarlayabilecek. Bununla birlikte, FSR’nin işleme şeklini değiştirmek için, gerekirse FP16 ve/veya DirectX 11 modunu kullanma yeteneği de dahil olmak üzere NVIDIA GPU’lara özel olarak fayda sağlayan bir dizi farklı araç sunuluyor. FidelityFX Super Resolution eklentisindeki diğer araçlar arasında parazitlenme önleyici, keskinlik filtreleri, Dithering, Film Grain ve daha fazlası yer alıyor.

Unreal Engine 4’te FSR’yi kullanmak isteyen geliştiriciler için çok fazla kontrol imkanı sunuldu ve böylece oyuncular için en iyi deneyim sağlanabilir.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.