Dolar 8,4396
Euro 10,0747
Altın 492,32
BİST 1.393
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 36°C
Sıcak
İstanbul
36°C
Sıcak
Paz 35°C
Pts 36°C
Sal 38°C
Çar 36°C

EA, Daha Uzun Oynamanızı Sağlamak İçin Tasarlanan Uyarlanabilir Zorluk Sisteminin Patentini Alıyor

EA tarafından yapılan yakın tarihli bir patent başvurusu , şirketin bir oyunun zorluğunu beceri seviyenize göre ayarlamaya çalışan bir dizi …

EA, Daha Uzun Oynamanızı Sağlamak İçin Tasarlanan Uyarlanabilir Zorluk Sisteminin Patentini Alıyor
A+
A-
10.04.2021
20
ABONE OL

EA tarafından yapılan yakın tarihli bir patent başvurusu , şirketin bir oyunun zorluğunu beceri seviyenize göre ayarlamaya çalışan bir dizi uyarlanabilir sistem geliştirdiğini ortaya koyuyor. Bu uyarlanabilir sistem, öncelikle kullanıcıları mümkün olduğu kadar uzun süre oyun oynamaya devam ettirmek için tasarlanmıştır.

Patent başvurusu Ekim 2020’de yapıldı ve Mart ayı sonlarında kamuoyuna açıklandı. Sistemler, bir oyuncunun beceri düzeyine ve bir oyun oturumunun istenen süresine göre bir oyunun zorluk ayarını otomatik olarak ayarlar. Uygulamada bahsedilen sistemler, oyuncuları beceri seviyelerine göre “kullanıcı kümelerine” ayırır ve bu oyuncuları meşgul tutmak için belirli bir “tohum” a zorluğu ayarlar.

Uygulamanın bir bölümünde “Yazılım geliştiricileri genellikle yazılımlarının mümkün olduğu kadar uzun süre kullanıcılarla etkileşime geçmesini isterler,” yazmaktadır. “… Çoğu zaman, çok zor veya çok kolay oyunlar bir kullanıcı için daha az keyifle sonuçlanır. Sonuç olarak, kullanıcının oyunu daha az oynaması muhtemeldir.”

Uyarlanabilir zorluk ayarları, nispeten nadir olmalarına rağmen video oyunlarında yeni bir şey değildir. Bu tür sistemlerin dikkate değer örnekleri arasında Left 4 Dead ve God Hand sayılabilir . Bununla birlikte, Resident Evil 4 gibi “uyarlanabilir zorluğun” oyuncudan gizlendiği birçok oyun vardır 

ETİKETLER: , , , ,
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.